Konferencija Europske unije o e-učenju
U Lisabonu će se 15. i 16. listopada 2007. godine održati Konferencija Europske unije o e-učenju na kojoj su glavne teme:
- Digitalna i socijalna kohezija
- Prekvalifikacija i doškolovanje za društvo znanja
- Vrijednost e-učenja.
U drugoj polovici 2007. godine Portugal preuzima predsjedanje Europskom unijom, upravo u trenutku kada se javljaju obećavajući znakovi konsolidacije gospodarskog rasta u EU i ujedinjavanja u stvaranju većeg broja i boljih radnih mjesta.
Portugal preuzima predsjedanje Europskom unijom (EU) u drugoj polovici 2007. godine, upravo u trenutku kada se javljaju obećavajući znakovi konsolidacije gospodarskog rasta u EU i ujedinjavanja u stvaranju većeg broja i boljih radnih mjesta. Slijediti taj ciklus rasta i zapošljavanja za Portugal predstavlja ključan izazov, kojeg će nastojati svladati nastojanjima i strukturalnim reformama u gospodarstvu, državnoj upravi te sustavu stjecanja vještina i kvalifikacija.
Reorganizacija sustava obrazovanja i usavršavanja, uključujući poduzeća i civilno društvo, procjena kvalitete osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja, opredjeljenje za napredno obrazovanje ljudskih potencijala, prekvalifikacija osoblja i promicanje cjeloživotnog učenja prioriteti su u tehnološkom planu, s konkretnim mjerama u punom zamahu, usmjerenima na podizanje prosječne razine obrazovanja u Portugalu. Informacijske i komunikacijske tehnologije pokazale su se izuzetno korisnima pri učenju i usavršavanju vještina.
Ova konferencija rezultat je zajedničkog nastojanja nekoliko javnih i privatnih tijela da se prepozna važnost e-učenja za rast i zapošljavanje, prioritete Lisabonske strategije. Organizatori vjeruju da će se upravo na ovoj dvodnevnoj konferenciji iznjedriti mnoštvo inovativnih ideja i rezultata koji će potaknuti Europljane na stvaranje Europe inovacije i kvalificiranije radne snage te konkurentnosti u globalnoj privredi.
Više informacija: http://www.elearninglisboa.com/
Neotkriveni potencijali e-učenja u organizacijskom učenju
Na Internet stranicama elearningeuropa.info objavljen je članak koji odgovara na pitanje može li e-učenje danas potpomagati učenje u organizacijama uspješnije nego prije četiri ili pet godina. Spomenuti članak se temelji na analizi tečajeva kombinirane nastave za izobrazbu u tvrtkama, te govori o tome može li korištenje novog Weba 2.0 i alata društvenog softvera pomoći u prevladavanju dosadašnjih ograničenja e-učenja.
Istovremeno, u korist koncepta kombinirane nastave, daljnja analiza iznesena u ovom članku utvrđuje tri potencijala vezana uz dimenziju e-učenja:
1) integracija e-učenja u svakodnevnu praksu zaposlenika,
2) težište na komunikaciji i suradnji unutar organizacija, i
3) osiguravanje vanjskih ljudskih potencijala organizaciji.
Više informacija o potencijalima koji e-učenje čine naprednijim od tradicionalnog organizacijskog e-učenja na mjestu i u trenutku obavljanja posla, potražite na Internet stranicama:
http://www.elearningeuropa.info/files/media/media13221.pdf
|