U lipnju 2007. godine održavala se druga međunarodna konferencija na temu e-learninga International Conference on e-learning ICEL 2007. Konferencija se održala u New Yorku, USA na Teachers College-u, Columbia University of New York. Konferencija je okupila sto dvadeset polaznika iz trideset zemalja svijeta koji su se složili da bi moto ove konferencije mogao biti „The future ain't what it used to be“ te su kao i na dosadašnjim konferencijama, rado pristali podijeliti svoja znanja i iskustva na području e-learninga. Na konferenciji su predstavljena 74 rada koja predstavljaju važna istraživanja na području e-learninga iz UK, USA, Južne Afrike, Danske, Njemačke, Makedonije, Kanade, Tunisa, Saudijske Arabije, Indije, Filipina, Irske, Japana, Grčke, Turske, Italije, Australije, Portugala, Kine Češke, Slovenije. |
Strategija uvođenja e-učenja na Sveučilištu u Rijeci prvi je dokument u hrvatskom državnom visokoškolskom sustavu koji jasno zagovara razvoj upravljačkog pristupa visokoškolskom menadžmentu i uvođenje e-učenja. Tako se u Strategiji po prvi puta u povijesti hrvatskih državnih sveučilišta jasno definira misija sveučilišta, te se po prvi puta ambiciozno pristupilo uvođenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija nužnih za postizanje željene kvalitete usluga koje sveučilište pruža. No, kao i većina 'dokumenata na prekretnici' Strategija ocrtava brojne vrijednosti koje su dominirale prije promjene. Prvenstveno se to odnosi na uzuse akademske organizacijske kulture. |
U ovome radu Aaron Doering opisuje projekt učenja kroz avanturu koji je povezao učenike s istraživačima i proučavateljima koji su sudjelovali u transarktičkoj ekspediciji psećim zapregama. U učenju kroz avanturu (eng. adventure learning) koristi se mješovito online obrazovno okruženje kako bi se učenicima omogućilo istraživanje stvarne problematike kroz izvorna iskustva u učenju. Od Arktika do Afrike, učenje kroz avanturu mijenja način na koji učenici uče i nastavnici poučavaju u učionici dok koriste najnovije komunikacijske tehnologije u računalno podržanom okruženju za suradničko učenje kako bi doživjeli prostore i kulture iz cijeloga svijeta. Projekt AT2004 opisan u ovome radu također uključuje analizu nastavničke primjene učenja kroz avanturu i njihova mišljenja o tom iskustvu. Koristeći se odgovorima 228 nastavnika koji su koristili program u 300 zasebnih kolegija, Doering razlikuje tri poželjna svojstva koja pristup učenja kroz avanturu pruža u obrazovanju od vrtića do završetka srednje škole („K-12“): 1) online dijalog i mogućnosti suradnje, 2) nastavni plan i program temeljeni na istraživanju s izvornim sadržajem u stvarnom vremenu i 3) motivacija za istraživanje kroz višestruke vrste medija. |