Jasna Tingle: E-learning |
Članak E-learning je pokušaj da se teorija i iskustvo na području e-learninga sažmu u lako razumljiv pregled tehnologija i modela korištenih u svijetu. U članku se također govori o razlozima zbog kojih bi se za e-učenje mogli odlučiti ustanove i tvrtke koje se bave obrazovanjem, a zbog kojih polaznici i njihovi roditelji. Posebna je pažnja posvećena promjenama u radu koje su nužne u ustanovi koja se odluči za uvođenje e-učenja. |
|
|
Dragana Kupres: Obrazovanje za e-learning |
Iako u Hrvatskoj postoji niz primjera uporabe informacijskih tehnologija u nastavi (http://www.mzt.hr/virtus), uglavnom su to pojedinačni i međusobno neovisni projekti kojima nedostaje snažnija institucionalna podrška u administracijskom, organizacijskom i financijskom smislu. Često nedostaju sustavne spoznaje o mogućnostima poboljšanja koje uporaba tehnologije može donijeti procesu učenja i poučavanja. Još više nedostaje svijesti o promjenama u organizaciji visokoškolskih ustanova koje je potrebno provesti kako bi se osigurali uvjeti za sustavno uvođenje informacijskih tehnologija u organizaciju te u nastavu. |
|
|
Rajna Gladović: Strateški plan Australskog nacionalnog sveučilišta |
Australsko nacionalno sveučilište (The Australian National University – ANU) u Canberri vodeće je svjetsko sveučilište na polju prirodnih i društvenih znanosti. Studentima nudi iznimne mogućnosti ne samo u odabiru vrhunskih profesora, učinkovitih, ali fleksibilnih nastavnih programa već i u sofisticiranoj infrastrukturi te podršci i odgovaranju na studentske potrebe. |
|
|
Vaughan Waller: Koliko je važan dizajn programa za učenje? |
Svi su čuli za učenje i svi su čuli za dizajn, ali relativno malo ljudi sa sigurnošću zna što je to dizajn učenja, a da ni ne spominjemo njegovu važnost. Objasnit ću to na primjeru dizajniranja novog automobila. |
|
|