Dragana Kupres: Dosadašnji tijek projekta Uspostava E-learning akademije

U Hrvatskoj već nekoliko godina postoji određen broj obrazovnih projekata koji koriste neke od mogućnosti informacijskih tehnologija (http://www.mzt.hr/virtus). Iako se u nekim projektima koriste prednosti informacijskih tehnologija (IT) na pedagoški adekvatan način, u mnogim prilikama to nije slučaj. No, čak i u situacijama gdje je primjena IT-a u nastavnom procesu primjerena, ona je najčešće djelo pojedinca – entuzijasta, prije nego sustavne politike ustanove usmjerene prema implementaciji tehnologija u nastavu kako bi se modernizirao njezin proces i omogućilo kvalitetnije učenje studentima.

 
Vaughan Waller: Usklađivanje obrazovnog sadržaja i metoda poučavanja

Prije mnogo godina na konferenciji e-Learning Network, Kulvinder Soor je govorio o vječnom krugu napretka tehnologije koji je savršeno sinkroniziran s medijem koji se koristi za izvedbu obrazovnog sadržaja. Bilo tko dovoljno star sjetit će se da je obrazovni sadržaj ubrzo nakon što su osobna računala počela koristiti za to vrijeme nevjerojatnih 16 - 256 boja i sam postao vrlo 'raznobojan'. Zatim su se pojavili laserski diskovi, a obrazovni su programi u rekordnom roku počeli uključivati i videozapise – često bez obzira na to je li za to postojala potreba ili ne. Sada se učenje može odvijati uz upotrebu internetskih tehnologija, Interneta i intraneta čijom se upotrebom organizacije u nekim slučajevima žure.

 
Helena Bijnens: Koliko je zaista 'pogodan' pristup Internetu u europskim školama?

Europa je na dobrom putu da postane jednom od digitalno najpismenijih regija svijeta. U europskim je školama u prosjeku tek 12-estero učenika na jedno računalo koje nije priključeno na Internet i tek 24-ero učenika na računalo priključeno na Internet. U 8 od 10 europskih osnovnih i srednjih škola učenici imaju pristup Internetu, međutim, prosjek ne otkriva cijelu stvarnost. Trebali bismo se zapitati je li takva situacija zaista 'pogodna'.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.