|
|
Maja Pivec: Igra i učenje: Potencijali učenja kroz igru |
Kako osmisliti mogućnosti učinkovitog učenja? Zašto je učenje iz iskustva često učinkovitije od učenja kroz nastavu? Kako pružiti iskustva u učenju potrebna za odgovaranje na suvremene izazove? Korištenje videoigara i igara općenito u obrazovne svrhe nudi raznolikost prezentacija znanja te stvara mogućnost primjene znanja u virtualnom svijetu, na taj način podupirući i olakšavajući proces učenja.
Igre imaju visoku prisutnost u neformalnim i informalnim segmentima učenja. Nažalost, u redovnom se obrazovanju igre još uvijek često promatraju kao neozbiljna aktivnost i potencijali igara za učenje ostaju neotkriveni. Ovaj rad u glavnim crtama izlaže teoretsku pozadinu i model učenja kroz igru, kao i primjere korištenja igara za učenje. Promišljanje o tome zašto i kako odabrati primjerene igre za učenje moglo bi potaknuti nastavnike da ih uvedu u svoju učionicu. Sadašnja istraživanja, izvješća o postupcima i sličnim događajima, predstavljena su na kraju poglavlja. |
|
|
Branka Vuk Koračak: 11. CEENetova radionica o mrežnim tehnologijama |
Učenje na daljinu u obrazovnoj zajednici nije novost, a s pojavom informacijskih i komunikacijskih tehnologija ono je postalo i učenje uz pomoć ICT-a ili e-learning. Razvijene zemlje relativno su brzo i lako uvele tehnologiju u obrazovanje i imale su desetljeća za prilagodbu. U zemljama u razvoju taj je proces započeo kasnije i teče sporije.
Od 3. do 6. studenog 2006. godine u gruzijskom gradu Batumiju održavala se 11. CEENetova radionica o mrežnim tehnologijama, pod naslovom "Djelotvorne metode učenja na daljinu". Radionica koju je CEENet organizirao u suradnji s NATO-m okupila je sudionike iz 20 europskih zemalja, Kanade i SAD-a, s ciljem omogućavanja susreta i razmjene znanja između predstavnika zemalja u razvoju i zemalja u kojima e-learning ima dugu i uspješnu tradiciju. |
|
|
David Wiley: Objekti učenja: Poteškoće i mogućnosti |
Ovaj rad pokušao je upozoriti na to da se o objektima učenja može razmišljati na neke zanimljive, drugačije načine i predočiti alternativnu budućnost za istraživanje i učenje o objektima učenja. |
|
|
|
|
|
|
|