Marc Prensky: Slušajte urođenike

Nastavno je osoblje uklizalo u 21. stoljeće – i u digitalno doba – i dalje radeći mnoge stvari na stari način. Vrijeme je da se čelni ljudi u obrazovanju uzdignu iz dnevne rutine i primijete novonastalu okolinu. Prepoznavanje i analiziranje karakteristika te okoline pomoći će pri određivanju vodstva u obrazovanju, koje bismo sada i u narednim desetljećima trebali osigurati za naše učenike. Vremena su se promijenila. S njima su se promijenili i učenici, alati, potrebne vještine i znanje. Pogledajmo neka obilježja naše okoline 21. stoljeća, koja će biti od krajnje važnosti osobama zaduženima za vođenje obrazovanja naše djece u 21. stoljeću. Marc Prensky

 
Tihomir Katulić: Zaštita intelektualnog vlasništva za istraživače

Svakog dana svjedoci smo da termini društvo znanja i gospodarstvo znanja ne silaze s ustiju naših političara i gospodarstvenika. Nažalost, tužna je istina da sustav praćenja razvoja domaćih inovacija, suradnje znanstvenika s hrvatskih instituta i sveučilišta s poslovnom zajednicom i pomoći na polju zaštite i komercijalizacije inovacija u Hrvatskoj nije dosada bio dovoljno agilan i na raspolaganju znanstveno-istraživačkom kadru.

 
Robert Zemsky, William F. Massy: Ometena inovacija - Što se dogodilo e-learningu i zašto

Zaključno izvješće za Projekt Weatherstation Learning Alliance na University of Pennsylvania u suradnji s tvrtkom Thomson Corporation. (6. poglavlje)

 
Daniel D. Pratt: Dobro poučavanje: Jedno rješenje za sve

U Sjevernoj Americi postoji trend usmjeren prema novoj edukacijskoj ortodoksnosti koji kaže da cjelokupan nastavnički razvoj treba slijediti konstruktivistički put prema dobrom poučavanju. Ovo poglavlje pruža protuargument temeljen na pet različitih orijentacija ka poučavanju, učenju i znanju.

 

 
  Copyright © 2005. Edupoint. Sva prava zadržana.