|
|
godište II | broj 3 |
Zagreb | 20.2.2002. |
|
|
|
|
Uvodnik
Dragi čitatelji,
Prateći informacije na ovom zanimljivom i
aktualnom području obrazovanja uz pomoć tehnologije nailazim povremeno
na studije, najčešće američke, u kojima razne nadležne ili zainteresirane
ustanove i agencije iznose statističke podatke ili observacije i
zaključke stručnjaka o primjeni tehnologije u obrazovanju. Iako
je iz naše perspektive možda malo teže zamisliti resurse koji su
potrebni da bi se izvele studije o rezultatima nekih ranijih ulaganja,
iskoristimo činjenicu da si društva bogatija od našeg to mogu priuštiti
i naučimo nešto od njih.
|
|
|
|
Krešimir
Dujmić
|
|
Web orijentirane izvedbe asinkrone komunikacije
- iskustva i problemi pri izgradnji Internet zajednice FER-a
|
|
Razvojem interneta nastalo je mnogo tehnologija
kojima bismo mogli izvesti asinkronu komunikaciju kao dio sustava
za udaljeno učenje. Dan je prikaz web orijentiranih tehnologija,
njihovih prednosti i mana te može služiti kao pomoć onima koji bi
razvijali takav sustav.
|
|
autor
| cijeli članak | literatura
| sažetak | abstract
| pdf inačica
|
|
|
|
prof. Ines Kniewald
|
|
Kako unaprijediti nastavu informatike u
osnovnoj školi
|
|
Danas u osnovnim školama
obrazujemo generacije koje će raditi polovinom 21. st. Koja informatička
znanja ih trebamo naučiti te na koji način? Koje funkcionalne zadaće
obrazovnog procesa se mogu razvijati kroz nastavu informatike? Kako
učenike pripremiti za proces cjeloživotnog učenja? Uloga učitelja
je da učenike usmjeri kako kreativno koristiti informacijsku tehnologiju.
|
|
autor
| cijeli članak | literatura
| sažetak | abstract
| pdf inačica
|
|
|
|
Sandra Majkić, dipl. iur.
|
|
MBA - učenjem na daljinu
|
|
MBA by Distance Learning poslijediplomski
je studij poslovnog upravljanja, čije su najbitnije karakteristike
(a prema mnogima i prednosti): interdisciplinarnost - možete ga
upisati s bilo kojim završenim fakultetom; fleksibilnost - izvanredni
način studiranja u trajanju od 2 do 4 godine; praktičnost - znanja
koja usvajate tijekom studija automatski primjenjujete u svome radnom
okružju; interaktivnost - "face to face" i "online" s tutorima.
|
|
autor
| cijeli članak | sažetak
| abstract | pdf
inačica
|
|
|
|
Dr. sc. Slavomir Stankov, dr. sc. Vlado
Glavinić,
mr. sc. Andrina Granić, mr. sc. Marko Rosić
|
|
Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje,
razvoj i primjena, III. dio
|
|
Tradicionalno je obrazovni sustav definiran
kao zajednica u kojoj, združeni u stanovitom prostoru, u procesu
učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Učitelji u takvom
sustavu vode proces učenja poučavanjem u usklađenim vremenskim intervalima.
Međutim, takav je pristup obrazovanju u suvremenim uvjetima življenja
i gospodarenja izložen važnim promjenama koje između ostalog podupire
informacijska i komunikacijska tehnologija.
|
|
autori
| cijeli članak | literatura
| sažetak | abstract
| pdf inačica III. dio
|
|
|
|