Usporedni prikaz grupnih rezultata svih testiranih programa |
|
Tablica rezultata je podijeljena u dvije skupine:
- Prva skupina - tamnije ljubičasta: veća skupina kriterija.
Broj uz nju označava koliko je kriterija zadovoljeno u toj skupini. Veći
broj označava veći broj zadovoljenih kriterija što je bolje.
- Druga skupina - svjetlije ljubičasta: detaljnije opisuje same kriterije
koji se nalaze u grupi. Broj uz ovu podskupinu označava koliko je
kriterija u njoj zadovoljeno.
Redni broj courseware alata |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Ukupno zadovoljeno kriterija |
100 |
126 |
99 |
117 |
127 |
84 |
127 |
111 |
90 |
72 |
114 |
168 |
|
|
Radna okolina studenta |
21 |
31 |
13 |
26 |
26 |
15 |
40 |
25 |
26 |
21 |
24 |
40 |
Pristup materijalima |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
0 |
1 |
3 |
Korisničko sučelje |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
5 |
Pomoć |
2 |
3 |
4 |
2 |
3 |
0 |
4 |
1 |
3 |
1 |
1 |
4 |
Privatni prostor i postavke |
2 |
5 |
2 |
5 |
3 |
5 |
6 |
4 |
4 |
3 |
3 |
6 |
Asinkrona komunikacija: forumi |
4 |
3 |
0 |
5 |
3 |
1 |
7 |
3 |
4 |
3 |
3 |
6 |
Asinkrona komunikacija: e-mail |
2 |
3 |
0 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
5 |
Kalendar |
0 |
4 |
1 |
5 |
2 |
1 |
5 |
1 |
2 |
1 |
4 |
5 |
Sinkrona komunikacija: Ćaskanje |
2 |
6 |
1 |
0 |
3 |
0 |
5 |
5 |
1 |
6 |
5 |
2 |
Videokonferencijsko ćaskanje |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
3 |
0 |
0 |
2 |
Pedagoški alat |
2 |
1 |
1 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
Radna okolina autora materijala |
29 |
40 |
32 |
38 |
41 |
25 |
27 |
43 |
28 |
15 |
37 |
62 |
Stvaranje materijala |
12 |
11 |
14 |
14 |
12 |
7 |
16 |
13 |
13 |
11 |
12 |
18 |
Odabir izgleda sučelja |
2 |
2 |
0 |
4 |
0 |
0 |
2 |
4 |
2 |
0 |
1 |
3 |
Izrada tečaja |
5 |
7 |
4 |
6 |
10 |
3 |
6 |
5 |
3 |
3 |
2 |
9 |
Provjera i samoprovjera znanja |
10 |
20 |
14 |
12 |
19 |
15 |
0 |
21 |
10 |
1 |
21 |
31 |
Kalendar |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
|
|
Radna okolina predavača i pedagoški alati |
14 |
22 |
18 |
18 |
14 |
18 |
22 |
16 |
8 |
14 |
22 |
21 |
Općenito |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
Informiranje studenata |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
0 |
1 |
2 |
Rad s grupama studenata |
0 |
6 |
5 |
7 |
4 |
4 |
7 |
5 |
2 |
5 |
5 |
0 |
Analiza tečaja |
2 |
3 |
3 |
0 |
2 |
2 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
Analiza sudjelovanja studenta |
5 |
1 |
2 |
2 |
2 |
5 |
4 |
0 |
1 |
2 |
6 |
5 |
Forumi |
3 |
5 |
4 |
4 |
1 |
3 |
6 |
6 |
0 |
4 |
3 |
6 |
Videokonferencijsko ćaskanje |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Provjera znanja studenta |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
Prikupljanje studentskih radova |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
Administracija |
8 |
10 |
8 |
12 |
11 |
7 |
10 |
11 |
9 |
5 |
10 |
10 |
Općenito |
6 |
8 |
7 |
9 |
7 |
4 |
8 |
8 |
6 |
3 |
7 |
7 |
Prijava na sustav |
2 |
2 |
1 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
|
|
Zahtjevi za hrvatsko tržište |
6 |
1 |
6 |
5 |
12 |
4 |
0 |
2 |
4 |
3 |
1 |
9 |
Dijakritički znakovi |
6 |
1 |
6 |
5 |
9 |
4 |
0 |
2 |
4 |
3 |
1 |
6 |
Podrška |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
|
|
Tehnički preduvjeti |
11 |
10 |
13 |
11 |
8 |
8 |
13 |
7 |
10 |
12 |
10 |
10 |
Klijentska platforma |
8 |
6 |
9 |
9 |
6 |
6 |
8 |
6 |
9 |
10 |
6 |
5 |
Serverska platforma |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
5 |
1 |
1 |
2 |
4 |
5 |
|
|
Općenita svojstva |
11 |
12 |
9 |
7 |
15 |
7 |
15 |
7 |
5 |
2 |
10 |
16 |
Općenito |
3 |
3 |
2 |
3 |
6 |
1 |
5 |
2 |
1 |
0 |
2 |
6 |
Support |
8 |
9 |
7 |
4 |
9 |
6 |
10 |
5 |
4 |
2 |
8 |
10 |
|
|
|
|