|  |  | 
	| 136 | Ukupno zadovoljenih kriterija | 
	|  |  | 
	| 26 | Radna okolina studenta | 
	| 1 | Pristup materijalima | 
| Ne | Pretraga prema ključnim riječima | 
| Ne | Pretraga arhive slika | 
| Ne | Mogućnost download tečaja i rad bez izravne veze na Internet | 
| Da | Mogućnost ispisa tečaja | 
	| 3 | Korisničko sučelje | 
| Da | Sučelje je konzistentno i logički povezano | 
| Da | Navigacijski put pokazuje gdje se trenutno student nalazi | 
| Da | Prijelazna stranica prikazuje popis svih tečaja koje student sluša | 
| Ne | Može se odabrati samo tekstualno sučelje | 
| Ne | Može se vidjeti sav materijal koji je student objavio u jednoj okolini (tekstovi/dokumenti/poruke.) | 
| Ne | Može se vidjeti mapa tečaja | 
	| 2 | Pomoć | 
| Da | On-line pomoć se može pretraživati | 
| Da | On-line pomoć je kontekstno ovisna | 
| Ne | Postoji kratki tečaj korištenja programa | 
| Ne | Student može isprintati .pdf/.doc/.txt inačicu uputa | 
	| 3 | Privatni prostor i postavke | 
| Ne | Na stranice s materijalima se mogu pisati vlastite bilješke | 
| Ne | Mogu se definirati vlastite knjiške oznake (bookmark) | 
| Ne | Moguće je samostalno odabrati redoslijed učenja | 
| Ne | Učenje se može nastaviti na mjestu gdje se stalo | 
| Da | Može se izraditi stranica o sebi (portfolio) | 
| Da | Može se izraditi vlastita web stranica | 
| Da | Moguće je definirati osobne postavke izgleda | 
	| 3 | Asinkrona komunikacija: forumi | 
| Ne | Poruke se mogu ručno označiti pročitanima/nepročitanima | 
| Ne | Moguće je pregledavati poruke ovisno o tome da li su pročitane ili ne | 
| Da | Poruke se mogu razvrstavati prema naslovu i vremenu prispijeća (threaded/unthreaded) | 
| Da | Moguće je primiti E-mail obavijest o prispijeću nove poruke u grupu | 
| Ne | Forumi se mogu snimiti u datoteku | 
| Ne | Forumi se mogu preuzeti lokalno za off-line rad, pisati odgovore (putem nekog lokalnog alata), te novonastale poruke naknadno sinkronizirati s alatom | 
| Da | Forumi podržavaju glasovne poruke | 
| Ne | E-mail poruka se može poslati izravno iz foruma pošiljatelju poruke | 
	| 3 | Asinkrona komunikacija: e-mail | 
| Da | Pristup e-mail porukama je moguć putem POP3/IMAP poslužitelja | 
| Da | Postoji mogućnost korištenja internog e-maila bez potrebe za vanjskim klijentom | 
| Ne | Slanje poruke jedan-jednome | 
| Da | Slanje poruke jedan-grupi | 
| Ne | Korištenje e-mail predložaka | 
| Ne | E-mailovi se mogu grupirati i snimiti u datoteku | 
	| 4 | Kalendar | 
| Da | Kalendar na naslovnici prikazuje događaje iz svih tečajeva | 
| Da | Obavijesti na naslovnici sadrže vijesti iz svih tečajeva | 
| Da | Obavijesti o tečaju se nalaze na stranici tečaja | 
| Da | U kalendar se mogu dodavati vlastiti, privatni, događaji | 
| Ne | Više kalendarskih događaja se može unositi iz datoteke i snimati u nju | 
	| 5 | Sinkrona komunikacija: Ćaskanje | 
| Da | Postoji transkript (log) ćaskanja | 
| Da | Svaki tečaj može imati više soba za ćaskanje | 
| Da | Pristup sobi se može zabraniti | 
| Ne | Ćaskanje podržava slanje privatnih poruka | 
| Da | Moguće je signalizirati drugom korisniku da se želi ostvariti komunikacija | 
| Da | Ćaskanje automatski šalje obavijesti o novim korisnicima i onima koji su napustili sobu | 
	| 0 | Videokonferencijsko ćaskanje | 
| Ne | Audio konferencija | 
| Ne | Video konferencija | 
| Ne | Studentima se može omogućiti međusobna interakcija za vrijeme sesija uživo | 
| Ne | Konferencija automatski šalje obavijesti o novim korisnicima i onima koji su ju napustili | 
| Ne | Studenti mogu tražiti riječ (dignuti ruku) | 
| Ne | Studenti i predavači mogu istovremeno razgovarati (full duplex audio) | 
| Ne | Studenti se mogu staviti u red čekanja na javljanje | 
| Ne | Studentima se može omogućiti kontrola nad sadržajem i komunikacijom tijekom konferencije | 
| Ne | Postoji radna ploča (whiteboard) | 
| Ne | Slike s radne ploče se mogu lokalno snimiti | 
| Ne | Slike s radne ploče se mogu odštampati | 
	| 2 | Pedagoški alat | 
| Da | Moguće je samostalno praćenje vlastitog napretka | 
| Da | Student može vidjeti vlastite ocjene | 
| Ne | Student može usporediti svoje ocjene sa grupnim rezultatom | 
	|  |  | 
	| 50 | Radna okolina autora materijala | 
	| 16 | Stvaranje materijala | 
| Da | Za stvaranje materijala nije potrebno tehničko predznanje | 
| Da | Postoji (WYSIWYG) HTML editor na stranicama | 
| Da | Postoji uređivač formula | 
| Ne | Postoji ugrađeni spell checker | 
| Da | Može se dodati audio i video datoteke na stranicu s materijalima | 
| Da | Stranica s materijalima može sadržavati neki integrirani multimedijski zapis (Real Media, Windows Media, QuickTime, SMIL) | 
| Da | Stranica sa materijalima može sadržavati neki integrirani audio zapis (Real, Windows Media, WAV, MP3) | 
| Da | Postojeći materijal se može uvesti u sustav | 
| Da | Postojeći materijal se može izvesti iz sustava | 
| Ne | Autor može pisati vlastite bilješke na materijal (bez da student vidi) | 
| Da | Podrška za više autora | 
| Ne | Podrška za više razina dozvola rada nad sadržajem | 
| Ne | Podrška za izradu osnovnih podataka o tečaju (syllabus) | 
| Ne | Autor može definirati ciljeve učenja za materijal (learning goals) | 
| Ne | Podrška za izradu sadržaja (contents, TOC) | 
| Da | Podrška za izradu rječnika tečaja (glossary) | 
| Da | Autor može napraviti sigurnosnu kopiju materijala tečaja | 
| Da | Moguće je stavljanje datoteke (upload) s računala na server putem Web sučelja | 
| Da | Moguće je stavljanje više datoteka (upload) koje su komprimirane u jednu sa računala na server putem Web sučelja, koji će alat sam dekomprimirati | 
| Ne | Autor može definirati pitanja za samoprovjeru znanja za materijal | 
| Da | Autor može definirati reference na druge web stranice | 
| Da | Moguća je izravna konverzija iz Microsoft Worda / OpenOffice Writera | 
| Da | Moguća je izravna konverzija iz Microsoft Excela / OpenOffice Calca ili .csv (comma separated values) na način da se sadržaj prezentacije u alatu optimalno prilagodi - prepoznaju se polja | 
| Ne | Moguća je izravna konverzija iz Microsoft PowerPoint / OpenOffice Impressa na način da se sadržaj prezentacije u alatu optimalno prilagodi - svaki slide je jedna čestica/stranica | 
	| 2 | Odabir izgleda sučelja | 
| Da | Moguće je zamijeniti postojeći izgled sučelja vlastitim | 
| Da | Moguće je odabrati izgled sučelja između više odabranih | 
| Ne | Tečaj može sadržavati vlastiti banner | 
| Ne | Zaglavlje i podnožje se automatski stvaraju na novim stranicama | 
	| 4 | Izrada tečaja | 
| Ne | Praćenje verzija tečaja | 
| Ne | Izrada i uređivanje strukture tečaja | 
| Ne | Kontrole za upravljanje tečajem su vidljive iz studentskog pogleda (next, previous, indeks,.) | 
| Da | Autor može izraditi kopiju postojećeg tečaja (duplicate) | 
| Da | Autor može sakriti još nedovršeni tečaj | 
| Ne | Linearni sustav učenja (A->B->C) | 
| Ne | Nelinearni sustav učenja (A->(možda) B-> C) | 
| Ne | Sadržaj se može prikazati ovisno o tome da li se vidio neki drugi sadržaj | 
| Da | Sadržaj se može prikazati ovisno o datumu | 
| Ne | Sadržaj se može prikazati ovisno o rezultatima na kvizu | 
| Da | Sadržaj se može prikazati samo određenoj grupi korisnika | 
| Ne | Sadržaj se može prikazati ovisno o nekim drugim kriterijima (npr. broj poruka u diskusijskim grupama,.) | 
	| 27 | Provjera i samoprovjera znanja | 
| Da | Za izradu provjere nije potrebno znanje HTMLa | 
| Da | Postoji čarobnjak za izradu provjere znanja | 
| Da | Pitanja sa višestrukim odgovorima od kojih je jedan točan | 
| Da | Pitanja s višestrukim odgovorima od kojih više od jednog može biti točno | 
| Ne | Moguće je kreirati sekvencijalna pitanja (odgovor na jedno, uvjetuje pojavu drugog) | 
| Da | Pitanja sparivanja lista | 
| Da | Slučajna i izračunata pitanja (npr. matematika) | 
| Da | Pitanja mogu sadržavati HTML oznake | 
| Ne | Pitanja mogu sadržavati formule | 
| Da | Pitanja mogu sadržavati slike | 
| Da | Pitanja mogu sadržavati multimedijske elemente | 
| Ne | Pitanja mogu sadržavati druge privitke (npr. Word / Writer, Excel / Calc /...) | 
| Ne | Pitanja sa image mapama (klikabilnim slikama) | 
| Da | Vremenski ograničene provjere znanja | 
| Da | Pitanja sa nadopunjavanjem (inputbox) | 
| Da | Pitanja sa ponuđenom mogućnosti samostalnog upisa odgovora (textarea) | 
| Ne | API za dodavanje vlastitih vrsta pitanja | 
| Ne | Definiranje akcija ovisno o rezultatima provjere znanja | 
| Da | Sva pitanja su pohranjena u bazu pitanja | 
| Da | Pitanja se mogu uploadati u bazu pitanja | 
| Da | Pitanja se mogu downloadati iz baze pitanja | 
| Da | Pitanja se mogu definirati u vanjskim programima, npr. Microsoft Excel / OpenOffice Calc | 
| Da | Pitanja se mogu odabirati ovisno o nekim karakteristikama | 
| Da | Pitanja se mogu odabirati slučajnim odabirom iz baze pitanja | 
| Da | Pitanja se mogu ponovo iskoristiti u drugim provjerama znanja | 
| Da | Može se omogućiti višestruko ispunjavanje testa | 
| Da | Mogu se bilježiti ocjene za sve pokušaje ispunjavanja testa | 
| Da | Ako se odgovori promijene moguće je ponovo ocijeniti sve testove | 
| Da | Moguće je definirati ocjene za djelomično točne odgovore | 
| Da | Moguće je vidjeti obavijest o prekoračenju dozvoljenog vremena, ako se prekoračilo vrijeme | 
| Da | Mogu se kreirati anonimne ankete | 
| Da | Višestruki odgovori i pitanja sa nadopunjavanjem se mogu automatski ocijeniti | 
| Da | Studenti mogu uploadati svoje odgovore | 
	| 1 | Kalendar | 
| Ne | Moguće je uploadati nekoliko događaja iz datoteke | 
| Ne | Kalendar može sadržavati datoteke | 
| Da | Kalendar može sadržavati linkove na neke vanjske stranice ili na neke druge događaje | 
	|  |  | 
	| 22 | Radna okolina predavača i pedagoški alati | 
	| 2 | Općenito | 
| Da | Podrška za više predavača | 
| Da | Predavač može promijeniti dizajn stranica globalno tijekom tečaja | 
	| 1 | Informiranje studenata | 
| Da | Postoji mogućnost objave važnije vijesti vezane uz tečaj | 
| Ne | Postoji sučelje za slanje obavijesti putem maila | 
| Ne | Postoji sučelje za slanje obavijesti putem SMS poruka | 
	| 5 | Rad s grupama studenata | 
| Ne | Grupe i članovi se mogu definirati automatski (alat može kreirati sam grupe i članove u njima) | 
| Da | Grupe i članovi se mogu definirati ručno | 
| Da | Grupi se može pridodijeliti neki materijal | 
| Ne | Postoji grupna E-mail adresa | 
| Ne | Članovi mogu razmjenjivati datoteke | 
| Da | Članovi mogu imati vlastitu diskusijsku grupu | 
| Da | Članovi mogu imati vlastiti grupni kalendar | 
| Da | Članovi mogu imati vlastitu web stranicu | 
	| 2 | Analiza tečaja | 
| Ne | Praćenje studentskih putova kroz čestice znanja | 
| Da | Statistički/grafički izvještaj napretka studenata | 
| Da | Postoji sustav ocjenjivanja studenata (grading) | 
	| 6 | Analiza sudjelovanja studenta | 
| Da | Predavač može vidjeti broj posjeta pojedine stranice | 
| Da | Predavač može vidjeti datum i vrijeme prve i posljednje prijave studenta na sustav | 
| Da | Predavač može vidjeti vrijeme provedeno na sustavu za svakog studenta pojedinačno | 
| Da | Predavač može vidjeti grafički prikaz vremena provedenog na svakoj stranici sadržaja za svakog studenta | 
| Da | Predavač može vidjeti koliko poruka je student napisao u diskusijskim grupama | 
| Da | Predavač može vidjeti na jednoj stranici sve diskusije pojedinog studenta | 
| Ne | Predavač može vidjeti prijepis diskusije vezane uz predmet | 
	| 3 | Forumi | 
| Da | Predavač može imati u tečaju više foruma (javnih) | 
| Da | Predavač može imati u tečaju privatne forume (tajne) | 
| Ne | Predavač može stvoriti anonimne forume | 
| Ne | Predavač može premještati poruke iz jednog foruma u drugi | 
| Da | Predavač obrisati poruku iz foruma | 
| Ne | Predavač može urediti poruku iz foruma | 
	| 0 | Videokonferencijsko ćaskanje | 
| Ne | Predavač može snimiti videokonferencijsku sesiju | 
| Ne | Za vrijeme sesije uživo predavač može povesti studente na organizirani Web surfing tour / Web safari | 
| Ne | Slike s radne ploče se mogu snimiti u tečaj | 
	| 2 | Provjera znanja studenta | 
| Da | Moguće je promijeniti bodove iz provjere znanja dobivene automatskim bodovanjem | 
| Da | Moguće je zbrojiti studentove bodove iz više provjera znanja | 
	| 1 | Prikupljanje studentskih radova | 
| Da | Moguće je otvoriti mapu (stranicu) na kojoj studenti mogu uploadati svoje radove kao datoteke | 
	|  |  | 
	| 10 | Administracija | 
	| 7 | Općenito | 
| Da | Moguće je omogućiti samostalnu registraciju | 
| Da | Mogućnost dopuštanja prijave za registraciju, koja se može ili ne mora prihvatiti | 
| Ne | Mogućnost dodjeljivanja prava pristupa | 
| Da | Središnje mjesto sa svim administratorskim alatima | 
| Da | Stvaranje sigurnosne kopije materijala tečaja | 
| Da | Obavijesti | 
| Da | Administrator može kreirati sistemske korisničke račune | 
| Da | Administrator može definirati grupe korisnika | 
| Ne | Administrator može ograničiti količinu materijala po tečaju | 
	| 3 | Prijava na sustav | 
| Da | Korisnici se prijavljuju koristeći svoje korisničko ime i zaporku | 
| Da | Korisnici se prijavljuju koristeći svoje LDAP korisničko ime i zaporku | 
| Ne | Korisnici se prijavljuju koristeći svoje Active directory korisničko ime i zaporku | 
| Ne | Korisnici se prijavljuju koristeći svoje Kerberos korisničko ime i zaporku | 
| Da | Korisnici se mogu odjaviti sa sustava bez zatvaranja web preglednika | 
	|  |  | 
	| 6 | Zahtjevi za hrvatsko tržište | 
	| 6 | Dijakritički znakovi | 
| Da | Podrška za hrvatske dijakritičke znakove u sadržaju (Unicode, ISO 8859-2, Win1250) | 
| Ne | Podrška za hrvatske dijakritičke znakove u administraciji (korisnička imena, ...) | 
| Da | Podrška za hrvatske dijakritičke znakove u naslovima | 
| Ne | Postoji ugrađeni spell checker za hrvatski jezik | 
| Da | Podrška za višejezičnost | 
| Da | Podrška za višejezičnost za hrvatski jezik (ovo gore, ali da podržava i hrvatski jezik) | 
| Da | On-line pomoć na hrvatskom | 
| Da | On-line pomoć na hrvatskom se može pretraživati | 
| Ne | On-line pomoć  na hrvatskom je kontekstno ovisna | 
| Ne | Postoji kratki tečaj korištenja programa na hrvatskom | 
| Ne | Student može odštampati .pdf/.doc/.txt inačicu uputa na hrvatskom | 
	| 0 | Podrška | 
| Ne | Podrška raspoloživa u Hrvatskoj | 
| Ne | Podrška raspoloživa na hrvatskom jeziku (ili od strane regionalnog partnera) | 
| Ne | Seminari o korištenju sustava raspoloživi u Hrvatskoj | 
	|  |  | 
	| 10 | Tehnički preduvjeti | 
	| 6 | Klijentska platforma | 
| Da | Standardni web preglednik (potpuno neovisan o platformi) | 
| Ne | Win 9x, NT (softver ili dodaci) | 
| Ne | MacOS (softver ili dodaci) | 
| Ne | UNIX, Linux (softver ili dodaci) | 
| Ne | Lynx (JAWS screen reader: Alt tags, imenovani frameovi, NOFRAMES sekcija) | 
| Da | Java nije neophodna | 
| Da | JavaScript nije neophodan | 
| Da | ActiveX nije neophodan | 
| Da | Adobe Acrobat reader nije neophodan | 
| Da | Macromedia flash nije neophodan | 
	| 4 | Serverska platforma | 
| Da | Win 9x, Me | 
| Da | Windows NT, 2000, XP | 
| Da | UNIX, Linux | 
| Da | MacOS | 
| Ne | Vanjska baza podataka nije neophodna | 
	|  |  | 
	| 12 | Općenita svojstva | 
	| 4 | Općenito | 
| Da | Podrška za normu SCORM 1.2 za uvoz/izvoz/razmjenu sadržaja | 
| Da | Podrška za normu SCORM 1.3 beta za uvoz/izvoz/razmjenu sadržaja | 
| Ne | Alat omogućava unos i upravljanje sadržajima prema normi (norma je native za alat) | 
| Ne | Alat omogućava unos (import) sadržaja prema normi (plugin / konverter) | 
| Ne | Alat omogućava izvoz (export) sadržaja prema normi (plugin / konverter) | 
| Ne | Podrška za XML sadržaj | 
| Da | Programersko sučelje (API) | 
| Da | Raspoloživ Demo | 
	| 8 | Support | 
| Da | Raspoloživa tehnička podrška | 
| Da | Raspoloživa pedagoška podrška | 
| Da | Raspoloživa pomoć pri razvoju sadržaja | 
| Ne | Raspoloživa pomoć pri integraciji s autorizacijskim sustavima (LDAP, kerberos i sl.) | 
| Ne | Podrška dostupna telefonski u radno vrijeme | 
| Ne | Podrška dostupna telefonski 0-24h | 
| Da | Podrška dostupna mailom | 
| Da | Dokumentacija sustava (Npr. Knjige, CD-ovi, OnLine) | 
| Da | Mailing lista proizvođača | 
| Da | Diskusijske grupe proizvođača (USENET) | 
| Da | Proizvođač organizira korisničku konferenciju barem jednom godišnje |