logotip carneta logotip referalnih centara
  Odabir alata za e-obrazovanje english
logotip referalnog centra
 
 

Referalni centri / Odabir alata za e-obrazovanje / Metoda ocjenjivanja / Vrste prikaza / Ostali prikazi

Ostali prikazi

 

Sama analiza kriterija često neće moći odgovoriti na najveće pitanje - "a što je to zapravo i kako to izgleda". Kako slika govori više od tisuću riječi uvijek je dobro i slikovno popratiti takvu analizu.

Uz statične slike, izuzetno dobrom se pokazuje i predstavljanje samog programa izrađenog u nekom od alata za snimanje ekrana. Primjer jednog od takvih je Camtasia. Ovakvi kratki filmovi daju dosta dobru sliku kako to izgleda kada se program koristi i osjećaj rada u njemu. Naročito je to važno korisniku koji nikada prije nije koristio taj alat kako bi mogao što brže i lakše steći dojam kako izgleda rad u njemu bez učenja korištenja svih mogućnosti.

Kratki film: da ili ne?  

 

Ako se alat poprati i kratkim filmom korisnik će jednostavnije donijeti svoj dojam o alatu.  Ipak snimanje takvog prikaza često dugo traje, a kada se snimi njegova veličina je dosta velika, pa treba razmisliti o distribuciji na drugačiji način (npr. distribucija CD-a).   

Uz ovakve filmove kvalitetno bi bilo imati snimku takvog alata u stvarnoj akciji. Za tako nešto bi bilo potrebno imati učionicu sa studentima i predavačem, što znatno poskupljuje izradu takve analize i predlaže se samo u slučajevima kada su u pitanju veliki resursi.

Ako je moguće analizu je dobro popratiti i dokumentacijom svakog od programa jer korisnik analize iz nje ponekad može vidjeti odgovore na neka pitanja na koje nije dan odgovor koji ga zanima.

Linkovi

Odabrana metoda

Opisne ocjene
Numeričke ocjene
Opisne i numeričke
Ispunjenje kriterija

Broj kriterija

Tekstualni prikazi
Tablični prikazi
Grafički prikazi

Ostali prikazi

Osim vizualnih pomagala preporuča se svaki softver popratiti listom njegovih referentnih korisnika. Većina softvera ima takvu listu na svojim stranicama, pa nije problem tako nešto uklopiti u samu analizu.

Cijena je u velikom broju slučajeva velika nepoznanica. Vrlo često je definirana sa nekoliko parametara i ugovara se posebno sa svakim kupcem. Iako taj podatak izgleda kao vrlo važan jako je teško dati točan iznos, pa bi se moglo pokazati vrlo zahtjevnim za resurse tako nešto i nabaviti. Čak i u slučaju da je u analizi dan iznos pitanje je koliko je on točan zbog ovakvog načina naplate.

 
 

Copyright © CARNet
design: logotip kimajaka