Vrlo važan dio analize je prikazati rezultate na odgovarajući način. Trenutno se najčešće koristi nekoliko različitih načina prikaza. Sam način prikaza najviše ovisi o načinu ocjenjivanja. 
|  | 
| 
| Kada koristiti tekstualni prikaz?   |  
|   Tekstualni prikaz je svakako najbolji za opisni način ocjenjivanja i načine koji uključuju opisni način ocjenjivanja. U ovom prikazu opis je dan u obliku nekog dokumenta, ali može biti i u obliku niza web stranica.  |  |  | 
Tekstualni prikaz je svakako najbolji za opisni način ocjenjivanja i načine koji uključuju opisni način ocjenjivanja. U ovom prikazu opis je dan u obliku nekog dokumenta, ali može biti i u obliku niza web stranica. 
Neovisno o samom prikazu jako je važno dobro strukturirati podatke, tako da korisnik analize može vrlo jednostavno i vrlo brzo doći do dijela koji mu je zanimljiv. To znači da se program mora analizirati prema nekim grupama koje se mogu definirati u suradnji s korisnikom analize, ali može i prema vlastitom nahođenju. Svaka od grupa analize predstavlja neki odlomak i mora biti lako i brzo dostupna. 
Treba izbjegavati nestrukturirane tekstove u kojima se miješaju pojmovi. Takve tekstove nije moguće pratiti i da bi se našao dio koji je korisniku zanimljiv ponekad je potrebno pročitati veliku količinu dijelova koji nisu zanimljivi što je vrlo nepraktično. 
U slučajevima časopisa, analiza se obično daje u vrlo kratkom članku. U takvim slučajevima nije neophodno korištenje detaljne strukturiranosti, ali je vrlo poželjno da svi tekstovi obrate pažnju na iste kriterije koje analiziraju. Na taj način svi članci jesu vrlo slični i upravo to je njihov cilj. Prema njihovoj razlici se razlikuju sami proizvodi koji su se analizirali. 
Tekstualna analiza se može provesti i taksativnim nabrajanjem mogućnosti pojedinog proizvoda, što je ponekad vrlo korisno krajnjim korisnicima, ali vrlo često i zna zavarati.