logotip carneta logotip referalnih centara
  Odabir alata za e-obrazovanje english
logotip referalnog centra
 
 

Referalni centri / Odabir alata za e-obrazovanje / Metoda ocjenjivanja / Vrste prikaza / Tekstualni prikazi

Tekstualni prikazi

 

Vrlo važan dio analize je prikazati rezultate na odgovarajući način. Trenutno se najčešće koristi nekoliko različitih načina prikaza. Sam način prikaza najviše ovisi o načinu ocjenjivanja.

Kada koristiti tekstualni prikaz?  

 

Tekstualni prikaz je svakako najbolji za opisni način ocjenjivanja i načine koji uključuju opisni način ocjenjivanja. U ovom prikazu opis je dan u obliku nekog dokumenta, ali može biti i u obliku niza web stranica.

Tekstualni prikaz je svakako najbolji za opisni način ocjenjivanja i načine koji uključuju opisni način ocjenjivanja. U ovom prikazu opis je dan u obliku nekog dokumenta, ali može biti i u obliku niza web stranica.

Neovisno o samom prikazu jako je važno dobro strukturirati podatke, tako da korisnik analize može vrlo jednostavno i vrlo brzo doći do dijela koji mu je zanimljiv. To znači da se program mora analizirati prema nekim grupama koje se mogu definirati u suradnji s korisnikom analize, ali može i prema vlastitom nahođenju. Svaka od grupa analize predstavlja neki odlomak i mora biti lako i brzo dostupna.

Linkovi

Odabrana metoda

Opisne ocjene
Numeričke ocjene
Opisne i numeričke
Ispunjenje kriterija

Broj kriterija

Tekstualni prikazi
Tablični prikazi
Grafički prikazi

Ostali prikazi

Treba izbjegavati nestrukturirane tekstove u kojima se miješaju pojmovi. Takve tekstove nije moguće pratiti i da bi se našao dio koji je korisniku zanimljiv ponekad je potrebno pročitati veliku količinu dijelova koji nisu zanimljivi što je vrlo nepraktično.

U slučajevima časopisa, analiza se obično daje u vrlo kratkom članku. U takvim slučajevima nije neophodno korištenje detaljne strukturiranosti, ali je vrlo poželjno da svi tekstovi obrate pažnju na iste kriterije koje analiziraju. Na taj način svi članci jesu vrlo slični i upravo to je njihov cilj. Prema njihovoj razlici se razlikuju sami proizvodi koji su se analizirali.

Tekstualna analiza se može provesti i taksativnim nabrajanjem mogućnosti pojedinog proizvoda, što je ponekad vrlo korisno krajnjim korisnicima, ali vrlo često i zna zavarati.

 
 

Copyright © CARNet
design: logotip kimajaka