Izvori: WR Hambrecht + CO, Corporate e-Learning: Exploring a New Frontier (Mar. 2000) , SunTrust Equitable Securities, e-Learning and Knowledge Technology (Mar. 2000), i drugi.
Bilo gdje, bilo kada, bilo tko
Fakulteti mogu lako i jednostavno distribuirati podatke potrebne za učenje, ali i druge važne podatke. Djelatnici i studenti zatim mogu pristupati tim materijalima s mjesta i u vremenu koje njima najviše odgovara, na primjer: od kuće, s fakulteta.
Brže privikavanje studenata i manja briga ako pogriješe
Kod ovakvih rješenja studenti se ne boje da će pogriješiti već slobodno istražuju i isprobavaju sva rješenja koja im se čine dobrima. Za razliku od klasičnog učenja s instruktorom, gdje često postoji strah od pogreške.
Konzistentnost
|
Što nam omogućavaju alati za e-obrazovanje? |
Alati će nam pomoći da možemo udaljeno učiti. Time se štedi vrijeme (na učenje i predavanje) i novac (na instruktora i putovanja), a istovremeno povećava konzistentnost podataka i dodaje mogućnost mjerenja učinkovitosti. | | |
podataka
Kod ovakvog rješenja svi studenti uvijek vide jednak materijal bez obzira na to kada ga vide. Na taj se način izbjegava opasnost da je dio studenata vidio dio gradiva, a drugi dio studenata nije. Sigurno je da su svi studenti vidjeti isti materijal na jednak način.
Mogućnost mjerenja učinkovitosti
Većina rješenja ima mogućnost praćenja studenata. Na ovaj način se može točno i jednostavno vidjeti koliko je vremena utrošeno na učenje, a daljnjim se promatranjem može vidjeti koliko se povećala produktivnost.
Smanjenje troškova za poučavanje
Prema organizaciji Brandon-Hall.com, koja mjeri uspješnost studenata koji koriste računalo za učenje, ovakav način učenja ostvario je 40-60% uštede kod velikih tvrtki. Prema istraživanju, samo je IBM ostvario uštedu od gotovo 200 mil. USD u jednoj godini korištenjem učenja pomoću računala.
Smanjeno vrijeme učenja Ovakva rješenja nude veću mogućnost praćenja gradiva tako što svaki student može pratiti gradivo onim tempom koji mu najbolje odgovara. Ovdje nema opterećenja koje postoji kod klasičnog učenja s instruktorom u grupi gdje se pojedinac mora prilagođavati grupi.
Veće pamćenje sadržaja putem samostalnog učenja
Prema istraživanju Research Institute of America utvrđeno je da 33 minute nakon završetka tečaja s instruktorom u jednoj cjelini studenti pamte oko 58% materijala koji je bio obrađen na tečaju. Do sljedećeg dana pamte oko 33%, a tri tjedna nakon tečaja pamti se oko 15% stečenog znanja. Učenje u manjim cjelinama pridonosi duljem pamćenju materijala. Dok kod instruktora studenti pamte oko 58% materijala, ovdje se pamti od 25-60% materijala na duže razdoblje. Veća količina zapamćenog materijala znatno pridonosi i isplativosti ovakva načina učenja.
Veća produktivnost Motorola predviđa da svaki dolar koji se uloži u učenje kroz za tri godine vraća vrijednost od 30 dolara u porastu produktivnosti.
Značajna ušteda zbog ukidanja troškova putovanja
Prema časopisu Training Magazine, korporacije ostvaruju uštedu od 50 do 70% zamjenom učenja s instruktorom učenjem pomoću računala. Takav način učenja također znači da se tečajevi mogu dijeliti u manje cjeline i kao takve mogu trajati nekoliko dana ili čak tjedana, čime se radnik ne gubi na cijeli dan ili dva koliko trenutno traju tipični tečajevi s instruktorom.