Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju
Naslovnica
-dobrodošlica
-izazov IT-a
-nova zadaća nastavnika
-nova uloga ispita
-problematika procjene znanja
Teorija procjene znanja
-obrazovni ciljevi
-pismena procjena
-mjerne značajke
-vrste pitanja
-metode procjene znanja
-minimalna prolazna razina
-životni put pitanja
-pisanje pitanja s više odgovora
-vrednovanje rezultata
-općenito
-negativno bodovanje
-u pitanju
-u testu
-učinak na raspon
-učinak na prag
-zaključak
-analiza testa
Alati za procjenu znanja
-preporuke
standardi
-podrška za papirnate testove
ParSYSTEM
ParTEST
Upute za ParTEST
-pregled
-instalacija
-prijava administratora
-zaporka administratora
-dodavanje korisnika
-brisanje korisnika
-stvaranje banke
-područja u bazi
-ključnih riječi
-ključni pojmovi
-liste unutar ključnog pojma
-unos pitanja
-dodavanje slika
-oblikovanje slike
-ispravljanje pitanja
-dupliciranje banke
-prijenos banke
-uvoz pitanja u ASCII formatu
-stvaranje testa
-verzija testa i tiskanje
-očitavanje rezultata
-siguronosne napomene
-samostalni testovi online
-alati za izradu
-udomljen test
-testovi u okružju za učenje
Ispitni centri
-podobni okoliš
-vrste centara
specijalizirani
nespecijalizirani
-sažetak
Česta pitanja
definicije
ciljevi
-opširnije
svrha
prednosti
nedostaci
potrebna oprema
papirnati testovi
procjena online
kako započeti
pomoć
e-čitaonica
Linkovi na alate
Mapa
O nama
Kontakti
Referalni centri
/
Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju /
Mapa
Referalni centar za samoprocjenu i procjenu znanja u e-obrazovanju
Naslovnica
Dobrodošlica
Izazov IT-a
Nova zadaća nastavnika
Nova zadaća ispita
Problematika procjene znanja
Teorija procjene znanja
Bloomova taksonomija
Pismena procjena znanja
Mjerne značajke
Vrste pitanja
Procjena znanja testom
Minimalna prolazna razina
Životni put pitanja
Pisanje pitanja s više odgovora
Vrednovanje rezultata
Analiza nakon testa
Alati za procjenu znanja
Izbor alata
Standardi interoperabilnosti
Podrška za papirnate testove
ParSYSTEM
Samostalni testovi online
Alati za izradu testova
Udomljeni test
Testovi u okružju za učenje
Ispitni centri
Podobni okoliš
Vrste ispitnih centara
Specijalizirani centri
Nespecijalizirani centri
Tablični sažetak
Pregled kroz pitanja i odgovore
Pregled definicija
Ciljevi procjene
Ciljevi opširnije
Svrha testiranja
Prednosti testiranja u e-obrazovanju
Nedostaci procjene znanja u e-obrazovanju
Potrebna oprema
Provođenje papirnatih testova uz primjenu IT-a
Provjera online
Kako i zašto započeti?
Pomoć
e-čitaonica
Forum
Linkovi na alate
Mapa
O nama
Kontakti
Copyright ©
CARNet
design: