Koji su nedostaci procjenjivanja znanja u e-obrazovanju? |
|
Nedostaci procjenjivanje znanja uz primjenu računala mogu se svrstati u pedagoške i administrativne.
Pedagoški nedostaci
- nepouzdana identifikacija pristupnika, ako tijek ispita nije nadgledan (za samoprocjenu nebitno)
- povećana opasnost od varanja i plagijarizma
- studenti moraju imati osnovnu kompjutersku pismenost
- nastavnici često pribjegavaju lakoj upotrebi testova samo s višestrukim predloženim odgovorima (MCQ)
- pokatkad se ispituje samo niska razina znanja (činjenice)
Administrativni nedostaci
- uvođenje IT-a može u početku biti skupo
- nastavnici trebaju u početku tečajeve za uspješnu primjenu IT u samoprocjeni i procjeni znanja, posebno da se osigura visoka kvaliteta
- potrebna je suradnja dizajnera tečaja, programera i nastavnika u stvaranju okružja
- neki sustavi za procjenu znanja IT-ama ne dozvoljavaju anoniman ulaz
- hardver i softver moraju biti kvalitetni da se izbjegne otkazivanje tijekom procjene
- rabi li se Internet poželjna je čvrsta i po mogućnosti brza veza
|
|
|