logotip carneta logotip referalnih centara
  Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju english
logotip referalnog centra
 
 

Referalni centri / Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju / Česta pitanja / nedostaci

Koji su nedostaci procjenjivanja znanja u e-obrazovanju?

 

      Nedostaci procjenjivanje znanja uz primjenu računala mogu se svrstati u pedagoške i administrativne.

    Pedagoški nedostaci

  •  nepouzdana identifikacija pristupnika, ako tijek ispita nije nadgledan (za samoprocjenu nebitno)
  •  povećana opasnost od varanja i plagijarizma
  •  studenti moraju imati osnovnu kompjutersku pismenost
  •  nastavnici često pribjegavaju lakoj upotrebi testova samo s višestrukim predloženim odgovorima (MCQ)
  •  pokatkad se ispituje samo niska razina znanja (činjenice)

    Administrativni nedostaci

  •  uvođenje IT-a može u početku biti skupo
  •  nastavnici trebaju u početku tečajeve za uspješnu primjenu IT u samoprocjeni i procjeni znanja, posebno da se osigura visoka kvaliteta
  •  potrebna je suradnja dizajnera tečaja, programera i nastavnika u stvaranju okružja
  •  neki sustavi za procjenu znanja IT-ama ne dozvoljavaju anoniman ulaz
  •  hardver i softver moraju biti kvalitetni da se izbjegne otkazivanje tijekom procjene
  •  rabi li se Internet poželjna je čvrsta i po mogućnosti brza veza

 
 

Copyright © CARNet
design: logotip kimajaka