logotip carneta logotip referalnih centara
  Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju english
logotip referalnog centra
 
 

Referalni centri / Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju / Teorija procjene znanja / -pismena procjena / -vrednovanje rezultata / -negativno bodovanje / -zaključak

Preporuka: Izbjegnite negativno bodovanje, ako možete!

 

Prethodna stranica Polazna stranica Pročitajte opširnije Testirajte svoje znanje

 Mnogi ga ne preporučuju!


 Negativno bodovanje rabite samo, ako imate doista opravdan razlog. Mnogi autori ne preporučuju ni normalizaciju, niti negativno bodovanje zbog slijedećih razloga:

 Metode korekcije uključuju u proces vrednovanja i studentovu osobnost. Neki se studenti nerado odlučuju na kockanje, dok drugi to rado rade. Uvođenje negativnog bodovanja više se odražava na studenticama, koje obično ne žele prihvatiti rizik.
 Nema pouzdanih podataka da korigirani bodovi bolje koreliraju sa znanjem polaznika, pa je dodatno računanje nepotrebno i beskorisno.
 Korigirani i nekorigirani rezultati otprilike isto rangiraju studente, pa je od korekcije važniji izbor praga.
 Često se događa da student zbog vremeskog tjesnaca, pitanja pred kraj testa doista zaokružuje u žurbi potpuno slučajno, pa prednost nagrađivanja za djelomično znanje otpada.

 Među studentima se uvijek vrlo loše prihvaća, kao kazna koja nije "fer", pa dobro razmislite da li Vam to treba.

 Ispravnim izračunjavanjem praga (povišenjem :-) postići ćete gotovo isto!

 
 

Copyright © CARNet
design: logotip kimajaka