Ispit je više od ocjenjivanja |
|
Cilj procjene znanja nije samo završna ocjena, već aktivno mentoriranje tijekom učenja. |
|
Iako većina smatra da su ispiti postupci kojima pristupnike razvrstavamo i ocjenjujemo po znanju, oni imaju još barem dvije podjednako važne uloge. Nastavniku pribavljaju povratne podatke koji su mu nužni za poboljšavanje podučavanje, ali i povratni podaci motiviraju i vode studenta u procesu učenja. Procjene nam daju bitne podatke što su naši studenti naučili, u kojoj kakvoći i opsegu tj. jesmo li postigli svoje ciljeve u podučavanju.
Prava snaga procjene znanja ogleda se u povratnim podacima studentima. Poboljšanje kakvoće procesa učenja ne uključuje samo određivanje završnog studentskog znanja na kraju tečaja, već je još važnije mjerenje usvojenog znanja tijekom tečaja! Time studenti budu snažnije motivirani uspjehom u učenju, preuzimaju više samoodgovornosti za tijek učenja, sami dijagnosticiraju svoje "jake i slabe točke" i tako postaju aktivni sudionici u učenju.
|
|
|