logotip carneta logotip referalnih centara
  Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju english
logotip referalnog centra
 
 

Referalni centri / Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju / Naslovnica / -izazov IT-a

Izazov IT-a

 

 

Htjeli mi to ili ne, studenti će usvojiti ona znanja i vještine i to na onoj razini, koju smo mi odredili našim načinom ispitivanja.  

       Provlače li se Vaši studenti (pristupnici) na ispitu jedva kroz "iglene uši" ili su "skakači" koji se, pod Vašim vodstvom, lako vinu do izazovnih visina? Ako nisu skakači u vis,  možda je to naprosto zato što Vi to od njih i ne zahtijevate. Ispravnom uporabom tehnologije procjene znanja možete potaknuti svoje studente da podignu visinu letvice! Ispiti potiču studente na učenje! Više nego bilo što, sadržaj i način ispitivanja pokazuju studentima što mi, nastavnici, smatramo važnim.  Mi, kao treneri,  postavljajmo visinu letvice, ali i preuzimamo zadaću i odgovornost pomoći studentima kako da je savladaju.

     Tradicionalne metode procjene znanja su ograničenih mogućnosti u mjerenju studentskog učenja i napredovanja, a posebice u vođenju tijekom učenja.  Te su metode posebno nedostatne danas kad se znanje, a s njim i radni okoliš vrlo brzo mijenjaju i nadopunjuju, pa je osposobljenost za samostalno cjeloživotno učenje više nego potrebna. Upravo su metode procjene znanja ono ljepilo koje povezuje sastavne dijelove nekog tečaja - njegov sadržaj, instrukcijske metode, usvojene vještine, stavove i navike - u cjelinu.

 
 

Copyright © CARNet
design: logotip kimajaka