Izazov IT-a |
|
Htjeli mi to ili ne, studenti će usvojiti ona znanja i vještine i to na onoj razini, koju smo mi odredili našim načinom ispitivanja. |
|
Provlače li se Vaši studenti (pristupnici) na ispitu jedva kroz "iglene uši" ili su "skakači" koji se, pod Vašim vodstvom, lako vinu do izazovnih visina? Ako nisu skakači u vis, možda je to naprosto zato što Vi to od njih i ne zahtijevate. Ispravnom uporabom tehnologije procjene znanja možete potaknuti svoje studente da podignu visinu letvice! Ispiti potiču studente na učenje! Više nego bilo što, sadržaj i način ispitivanja pokazuju studentima što mi, nastavnici, smatramo važnim. Mi, kao treneri, postavljajmo visinu letvice, ali i preuzimamo zadaću i odgovornost pomoći studentima kako da je savladaju.
Tradicionalne metode procjene znanja su ograničenih mogućnosti u mjerenju studentskog učenja i napredovanja, a posebice u vođenju tijekom učenja. Te su metode posebno nedostatne danas kad se znanje, a s njim i radni okoliš vrlo brzo mijenjaju i nadopunjuju, pa je osposobljenost za samostalno cjeloživotno učenje više nego potrebna. Upravo su metode procjene znanja ono ljepilo koje povezuje sastavne dijelove nekog tečaja - njegov sadržaj, instrukcijske metode, usvojene vještine, stavove i navike - u cjelinu.
|
|
|