logotip carneta logotip referalnih centara
  Metodika i komunikacija e-obrazovanja english
logotip referalnog centra
 
 

Referalni centri / Metodika i komunikacija e-obrazovanja / Knjige iz e-obrazovanja

Knjige iz e-obrazovanja

 

 

 

Bates, A.W. (2004). Upravljanje tehnološkim promjenama: Strategije za voditelje visokih učilišta. CARNet, Zagreb. (181 stranica)

Prilično detaljan pregled i razrada strategija upravljanja e-obrazovanjem na razini sveučilišta i visokih učilišta. Potrebno za razumijevanje konteksta u kojem se razvija proizvode i usluge e-obrazovanja. Korisno menadžerima u e-obrazovanju i autorima on-line kolegija ili tečaja.

Ocjena: 8/10.

 

 

 

Rosenberg, M.J. (2001): E-learning: Strategies for delivering knowledge in the digital age. McGraw-Hill, New York. (343 stranice)

Detaljna analiza uloge i mogućnosti primjene e-obrazovanje u poslovnim organizacijama. Sadrži primjere iz prakse. Vrlo korisno menadžmentu za permanentno obrazovanje u korporacijama.

Ocjena: 7/10.

 

 

 

Picciano, A.G. (2001): Distance Learning: Making Connections Across Virtual Space and Time, Prentice Hall, Upper Saddle River, New Yersey. (253 stranice)

Pregled područja obrazovanja na daljinu imajući u vidu različite tehnologije i medije, obrazovne ustanove, nastavnike i polaznike. Lako razumljiv prikaz šireg konteksta obrazovanja na daljinu koji omogućuje pogled na e-obrazovanje u perspektivi drugih analognih oblika obrazovanja. Dobro za opće informiranje o obrazovanju na daljinu, a korisno menadžerima u e-obrazovanju.

Ocjena: 6/10.

 

 

Melton, R.F. (2002): Planning and developing open and distance learning: A quality assurance approach. RoutledgeFalmer, London. (223 stranice)

Detaljan prikaz različitih elemenata koji pridonose kvaliteti kolegija ili tečaja za obrazovanje na daljinu. Vrlo primjenjivo za akademske ustanove, menadžere u obrazovanju na daljinu i autore on-line kolegija ili tečaja.

Ocjena: 8/10.

 

 

 

McVay Lynch, M. (2002): The Online Educator: A Guide to Creating the Virtual Classroom, RoutledgeFalmer, London. (170 stranica)

Pregled različitih tehnologija, komunikacijskih oblika, tehnika, strategija i pedagoških načela u e-obrazovanju. Sažet podsjetnik o mnogim bitnim činiteljima uspješnosti u oblikovanju on-line kolegija ili tečaja u e-obrazovanju. Potrebno autorima, instruktorima i voditeljima on-line kolegija ili tečaja.

Ocjena: 9/10.

 

 

 

Salmon, G. (2000): E-Moderating: The Key to Teaching and Learning Online, Kogan Page, London. (180 stranica)

Često citirano djelo o moderiranju on-line komunikacije, tj. o interakciji u vezi sa zadacima te vođenju dijaloga i diskusija s polaznicima nastave u e-obrazovanju. Sadrži priznat teorijski model e-moderiranja, kao i primjere brojnih situacija uz konkretne poruke koje razmjenjuju moderator i polaznici on-line nastave. Vrlo korisno za razvoj kompetencije u moderiranju on-line interakcija.

Ocjena: 8/10.


 

 

Palloff, R.M., Pratt, K. (1999): Building learning communities in cyberspace: Effective strategies for the online classroom. Jossey-Bass, San Francisco. (206 stranica)

Kolekcija brojnih naputaka i primjera za uspješnije organiziranje i upravljanje grupama u e-obrazovanju, kao i za djelotvorniju komunikaciju u individualnim i grupnim interakcijama s polaznicima. Korisno za instruktore, mentore i moderatore u online nastavi.

Ocjena: 8/10.


 

 

Collison, G., Elbaum, B., Haavind, S., Tinker, R. (2000). Facilitating online learning: Effective strategies for moderators. Atwood Publishing, Madison. (216 stranica)

Pregled uloga (moderator, poticatelj), dijaloških tehnika i strategija u interakciji s polaznicima e-obrazovanja. Posebno korisno za bolje razumijevanje i vođenje on-line dijaloga.

Ocjena: 7/10.

 

 

 

Horton, W. (2000): Designing Web-based training: How to teach anyone anything anytime anywhere. Wiley, New York. (607 stranica)

Puno korisnih savjeta i primjera s prikazima iz raznih on-line tečajeva. Jednostavno i razumljivo pisan, kao i vrlo obiman priručnik koji korak-po-korak vodi do uspješnog oblikovanja i vođenja kolegija ili tečaja u e-obrazovanju. Vrlo korisno za autore i dizajnere on-line kolegija ili tečajeva.

Ocjena: 9/10.


 

 

Hanna, D.E., Glowacki-Dudka, M., Conceição-Runlee, S. (2000). 147 practical tips for teaching online groups: Essentials of Web-based education. Atwood Publishing, Madison. (74 stranice)

Zbirka savjeta o on-line poučavanju za one koji već nešto znaju o tom području. Može poslužiti kao podsjetnik za dizajnere i instruktore kolegija i tečajeva u e-obrazovanju.

Ocjena: 4/10.

 

 

 

Gilbert, S.D. (2001). How to be a successful online student. McGraw-Hill, New York. (267 stranica)

Pregled brojnih činitelja koji utječu na uspješnost polaznika e-obrazovanja, od samoprocjene osobnih potreba i mogućnosti, do prijave za pohađanje on-line kolegija ili tečaja, izvršavanja obveza i uspješnog sudjelovanja u on-line interakciji s drugim polaznicima. Namijenjeno e-studentima. Ocjena: 5/10.

 

 

 

Adams, T., Clark, N. (2001). The Internet: Effective online communication. Harcourt, Fort Worth. (368 stranica)

Osnove komunikacijskih tehnologija i servisa na Internetu, kao i savjeti za uspješniju osobnu,  grupnu i javnu komunikaciju uporabom elektroničke pošte, mrežnih novosti, diskusijskih grupa, elektroničkih konferencija, web stranica, multimedijalnih sadržaja na webu itd. Korisno za autore on-line sadržaja, instruktore i moderatore, kao i polaznike u e-obrazovanju koji su nedovoljno upoznati s osnovama internetske komunikacije.

Ocjena: 7/10.

 
 

Copyright © CARNet
design: logotip kimajaka