Referalni centri
/
Mapa weba
Izrada obrazovnih materijala
Naslovnica
Namjena
Primjer hipertekstualnog materijala
Korisnici
Motivi
Nastavna literatura
Udžbenik
Definicija udžbenika
Struktura udžbenika
Sveučilišno Povjerenstvo za znanstveno- nastavnu literaturu
Skripta
Građa za proučavanje
Zabilješke predavača
Virtualni laboratorij
Priručnici, monografije, znanstvene monografije itd
Objekti učenja (Learning objects)
Povijest objekata učenja
Definicije LO
Prednosti korištenja objekata učenja
Terminologija pri korištenju objekata učenja
Standardizacija objekata učenja
Repozitoriji objekata učenja
Primjer LO
Objavljivanje objekata učenja
Standardicazija digitalnih obrazovnih materijala
ISO
Hrvataska i standardizacija
Dublincore
IEEE LSTC
Oblici nastave
Predavanja
Kreda i ploča
Grafoskop
Informatičke tehnologije
IT predmet
Vježbe
Seminari
Laboratorijske vježbe
Provjere znanja
Komunikacije sa studentima
Nastavna sredstva
Računalna oprema
Programska podrška
Izrada obrazovnog materijala
Priprema i planiranje
Struktura stranice
Tablice
Vidljivost stranice
Stilski predložnici
Okviri
Navigacija i gumbi
Pozadina
Boja
Fontovi
Slike, fotografije, obrada
Animirani GIF, Flash
Formulari
Autorska prava i linkovi
Ilustracija izrade obrazovnog materijala
Priprema teksta
Istraživanje
Unos slika
Obrada slika
Otvaranje stranice u Front pageu
Unos podataka u tablice
Unos slika u tablicu
Dizajn naslova u Wordartu
Korištenje hrvatskog jezika
Odabir pozadine
Povezivanje internim linkovima
Povezivanje hyperlinkovima
Dvoiglenični pletači strojevi
IlustracijaI izrade prezentacije u PowerPointu
Stvaranje nove PP prezentacije
Prikazi prezentacije i rad sa stranicama
Odabir predložaka PP prezentacije
Unos teksta u PP prezentaciju
Uređivanje teksta PP prezentacije
Dodavanje slika i clip arta u PP prezentaciji
Dodavanje zvukova i filmova u PP prezentaciji
Animacija PP prezentacije
Objava PP prezentacije na internetu
Linkovi na slične sadržaje
Najčešća pitanja
Mapa centra
O nama
Odabir računalne i programske podrške u e-obrazovanju
Naslovnica
Programska podrška
Softver: Operacijski sustavi
Softver: Opća namjena
Uredski paketi
Arhiveri
Editori i preglednici
Sigurnost
Softver: Obrada slike
Softver: Alati za Web
Specijalistički softver
Referalni centri
Računalna podrška
Računala
Osnovne ploče
Monitori
Pisači
Preporuke
Konfiguracije
Nadogradnja
Učionice
Korisni savjeti
Rječnik
Česta pitanja
Korisni linkovi
O nama
Metodika i komunikacija u e-obrazovanju
Naslovnica
Zašto metodika?
Povijesni razvoj obrazovanja na daljinu
Važnost metodike u obrazovanju na daljinu
Ciljevi i resursi u obrazovanju na daljinu
Odnos metodike i tehnologije u obrazovanju na daljinu
Zašto komunikacija?
Obrazovanje kao komunikacijska interakcija
Utjecaj komunikacije na motivaciju polaznika
Utjecaj komunikacije na uspješnost obrazovanja na daljinu
Povezanost komunikacije i tehnologije u obrazovanju na daljinu
Moji troškovi i koristi
Pedagogija
Proces učenja
Biheviorizam
Kognitivizam
Konstruktivizam
Ostale teorije
Multimedija
Didaktika
Razvoj metodike
Kako biti pedagog?
Komunikacija
Proces
Sudionici
Mediji
Motivacija
Vještine
Prijenos znanja
Razvoj odnosa
Privatnost
Kako biti komunikativan?
Metodika
Individualni pristup
Grupni pristup
Sinkroni i asinkroni rad
Izlaganje sadržaja
Zadaci i vježbe
Ispitivanje znanja
Obavijesti i novosti
Kontakti s polaznicima
Društvene interakcije
Povratne informacije
Instrukcijski dizajn
Modeli instrukcijskog dizajna
Hibridno učenje
Implementacija hibridnog učenja
Kako biti mentor?
Tehnologija
Vizualizacija
Sigurnost
Linkovi na alate za komunikaciju
Slanje istovremenih poruka
Distribucijske liste
Diskusija putem weba
Videokonferencije
Emitiranje na webu
Analiza alata za komuniciranje
mIRC
ICQ Lite
ICQ Pro
MSN Messenger
AOL Messenger
Yahoo! Messenger
Chat Anywhere
Microsoft Chat
Snitz Forums 2000
Invision Power Board
phpBB
Microsoft NetMeeting
VideoLink Pro
in4cam
CU-SeeMe
iVisit
ICUII
diQicam Webcast
Active WebCam
PYSoft Broadcaster
Watcher
Linkovi na sadržaje na webu
Knjige iz e-obrazovanja
E-learning wiki rječnik
Česta pitanja
Mapa centra
O nama
Forum
Radionice i on-line tečajevi
Radionica - pedagoške metode
Radionica - online komunikacija u e-obrazovanju
Radionica - alati za komunikaciju u e-obrazovanju
Radionica - vještine u telekonferencijama
On-line tečaj - instrukcijski dizajn
Online tečaj - online komunikacija
Kontakti
Odabir alata za e-obrazovanje
Naslovna
Što su alati za e-obrazovanje
Zašto koristiti courseware alate
Standardni formati
Testirani alati
Testirani alati u 2006. godini
AHyCo
IBM Workplace Collaborative Services
Moodle
Testirani alati - 2005
ATutor
BlackBoard
Claroline
dotLRN
eLearner
Eledge
FirstClass
Ilias
Kewl
Manhattan
Moodle
WebCT
Testirani alati - 2004
BSCW
Bazaar
Blackboard
Claroline
FirstClass
IntraLearn
Lotus Learning Space
Lotus SameTime
Moodle
WebCT
eCollege
eLearner
OnLine usporedba courseware alata
Preporuke
Instalacija Clarolinea
Tehnički preduvjeti
Sistemski zahtjevi
EasyPHP
Detaljne upute o pojedinim programima
Instalacija
Priprema za instalaciju
Web instalacija
Linkovi na courseware alate
Metoda ocjenjivanja
Vrste ocjena
Opisne ocjene
Numeričke ocjene
Opisne i numeričke ocjene
Ispunjenje kriterija
Broj kriterija
Vrste prikaza
Tekstualni prikazi
Tablični prikazi
Grafički prikazi
Ostali prikazi
Pojašnjenja pojmova
Forum
Mapa Weba
Anketa
Kontakti
Prijavljivanje projekata e-obrazovanja
Naslovnica
Novosti
Linije financiranja
Međunarodne
EUREKA
6th Framework
7th Framework
TEMPUS
CEEPUS
CEI
Radna zajednica Alpe-JAdran
UNESCO
COST
NATO Science
InterregIII
CARDS
eContentplus
Pretpristupni fondovi
ERASMUS
Domaće
Znanstveno-istraživački projekti (MZT)
HITRA (MZT)
CARNet projekti
Projekti Informacijske tehnologije (MZT)
Ostale
European Science Foundation
British Council
Soros
Fulbright
Humboldt
Preporuke Referalnog centra
Linkovi na slične sadržaje
Česta pitanja
Forum
Tražilica
O nama
Reference voditelja
Kontakti
Mapa centra
Samoprocjena i procjena znanja u e-obrazovanju
Naslovnica
Dobrodošlica
Izazov IT-a
Nova zadaća nastavnika
Nova zadaća ispita
Problematika procjene znanja
Teorija procjene znanja
Bloomova taksonomija
Pismena procjena znanja
Mjerne značajke
Vrste pitanja
Procjena znanja testom
Minimalna prolazna razina
Životni put pitanja
Pisanje pitanja s više odgovora
Vrednovanje rezultata
Analiza nakon testa
Alati za procjenu znanja
Izbor alata
Standardi interoperabilnosti
Podrška za papirnate testove
ParSYSTEM
Samostalni testovi online
Alati za izradu testova
Udomljeni test
Testovi u okružju za učenje
Ispitni centri
Podobni okoliš
Vrste ispitnih centara
Specijalizirani centri
Nespecijalizirani centri
Tablični sažetak
Pregled kroz pitanja i odgovore
Pregled definicija
Ciljevi procjene
Ciljevi opširnije
Svrha testiranja
Prednosti testiranja u e-obrazovanju
Nedostaci procjene znanja u e-obrazovanju
Potrebna oprema
Provođenje papirnatih testova uz primjenu IT-a
Provjera online
Kako i zašto započeti?
Pomoć
e-čitaonica
Forum
Linkovi na alate
Mapa
O nama
Kontakti
Izrada multimedijalnih elemenata i njihova prilagodba za WWW
Naslovnica
Prikaz multimedijalnih elemenata
Tekst
Zvuk
Grafika
Video
Animacija
Popis alata
Komercijalni
Besplatni
Izvedbeni postupak
Priprema materijala
Fotoaparat
Scanner
Kamera
Diktafon
CD ROM
Obrada materijala
Obrada slike
Obrada zvuka
Obrada videa
Izrada materijala
Izrada animacije
Animiranje teksta
Izrada video spota
Kompresija materijala
Optimizacija
grafičkih elemenata
video materijala
audio materijala
Zaštita materijala
Arhiveri
PDF dokumenti
Login moduli
Desni klik i Save As
Video i audio streaming
Simulacije
Primjeri uporabe multimedijalnih elemenata
Preporuke korisnicima
Repozitorij multimedijalnih elemenata
Izrada najmenskog pdf-a
Postupak spajanja i transfer multimedijslnih podataka FTP protokolom
Tutorijali
Česta pitanja
Pojmovnik
Linkovi na srodne sadržaje
Multimedija u svrhu edukacije
Metode multimedijske simulacije programirljivom slikom
Standardi
Dostignuća i suvremeni razvoj
Novosti u svijetu
Forum
Mapa weba
O nama
Kontakti
Copyright ©
CARNet
design:
Datum zadnje izmjene: 18.05.2004
RC-web@carnet.hr